Füruzan'ın Parasız Yatılı ve Kuşatma 'dan sonra okuduğum üçüncü kitabı. Altı hikayeden oluşan bu kitapta daha önce yazdığı kitaplarla benzer temaları işlemeye devam etmiş. Toplumun köşede kalmış ve ezilmiş insanlarını anlatan Füruzan özellikle hikayelerinde verdiği küçük detaylarla ve karakterlerin iç dünyalarını yansıtmadaki başarısıyla beni etkiledi ve yaşamadığım bir dönemdeki insanların durumuna üzülmeme sebep oldu. Hikayeleri gerçekten okurun üstünde ağırlığını bırakıyor. Yer yer can sıkıcı hissettirebilir ve bu yüzden okuyup yarım bırakanlar da kesinlikle haklılar hikayeler üzücü ve can sıkıcı. Ama ben tam da bu yüzden okunması gerektiğini düşünüyorum. Ne zaman bir Füruzan hikayesi okusam kendimi daha duyarlı biri haline gelmiş hissediyorum. Okumaya başlayacak olanlara Parasız Yatılı 'dan okumaya başlamalarını tavsiye ederim.