Elimdeki kitap bittiğinde sırada Ferahlık Ânına Övgü var. Okuduğunuz kitabının başka bir kitabı. Bunu listeme aldım, okuduğunuzu görünce ve öncesinde bir kitabını almış olmamın cesaretiyle. Almama değer mi? Yoksa tek kitabıyla mı kalayım @NeGe? Tavsiyeniz, kılavuzumdur :)
Ferah :))) Haklısınız, ben o kısmı atlamışım:) Belki birgün adınıza da imzalanır kitap, daha da fiyakalı olur:) Ben teşekkür ederim asıl, çok naziksiniz... Umarım keyifli ve verimli bir okuma olur.