Keşke Hiç Bitmeseydi...
10/10
·413 syf.··
Beğendi
·
2022 110. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 31 Aralık 2022 18:21
Merhabalar, Kitabı uzuuun zaman önce bitirdim (31 Aralık 2022) İşte benim harika kitabım! Uzun zaman sonra, okurken o kadar keyif aldım kiiii! Keşke hiç bitmese dedim, okurken etrafımdaki herkese önerdim, en sonunda Erzurum'da yurttan bir arkadaşıma tatil sürecinde okusun diye bırakıp döndüm. Sınav haftası okumama rağmen bile çok keyif aldım. Cengiz Aytmatov'un daha önce hiçbir kitabını okumamıştım ve daha önce hiçbir kitabını okumadığım bazı yazarları okumaya karar vermiştim, arkadaşlarım arasında yaptığım oylamada (başkalarını dahil etmeyi de hiç ihmal etmiyorum :)) Cengiz Aytmatov ve Gün Olur Asra Bedel çıkmıştı. İçerisinde birçok konu var, olaylar çok akıcı ilerliyor. İçerisindeki karakterler çok fazla olmadığı için bayağı bir bağ kuruyorsunuz. Bazen en sevdiğiniz en çok kızdığınıza dönüşüyor. Mesela Yedigey... Velhasılıkelam, Gün Olur Asra Bedel, okurken "Keşke bitmese, hep böyle sürse..." dediğim tek kitaptı. Bitmesine üzüldüm, oturdum ağladım diyemem ama keşke bitmeseydi, hep bu kitabı okusaydım. Anladım ki Cengiz Aytmatov tam benim tarzımmış, en kısa sürede evde bulunan diğer kitaplarını da teker teker okuyacağım. :) Şimdi başkaları ne demiş diye baktım da birisi, "Dünyanın En Güzel Romanı" demiş hatta ilk okuduğunda üniversite öğrencisi olduğunu (benim gibi) ve seneler sonra tekrar okuduğunda yine aynı fikirde olduğunu eklemiş. Şimdilik kendisine katılıyor, yıllar sonraki fikirlerimi çok merak ediyorum. Kendim her zamanki gibi kitabın içeriğini anlatmayacağım ama okurken keyif aldığım için kendisinin incelemesini de buraya bırakmak istiyorum. Meraklısı okuyabilir. #71519655 Herhalde herkese tavsiye ediyorum dememe gerek yok bunca sözden sonra. Eğer okuma zevkiniz benimki ile benziyorsa tadının damağınızda kalacağı bir okuma için bir göz atmalısınız diyor, keyifli okumalar diliyorum :)
Dünyanın En Güzel Kitabı
Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202656bin okunma
·
1.762 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de okumuştum, gerçekten bambaşka bir eser. Kaleminize sağlık çok güzel bir inceleme olmuş :)
Betül
Gönderi Sahibi
Aynen öyle :) Çok teşekkür ederim 🌸
Bu yazı sonrası ben de merak ettim listeme ekledim, teşekkürler :)
Betül
Gönderi Sahibi
💐