Yazarın ilk okuduğum ve “iyi ki okudum” dediğim kitaplardan biri oldu.
Diğer eserlerinide ilk fırsatta okumaya çalışıcam. (İç sesim: 839482934 tane kitap var evde ilk onları oku)
Daha 10 dk kadar önce bitirmemden dolayı hemen yazmak istedim.
Kitapta o kadar çok şey oluyor ki yavaş yavaş sindirerek okumaya çalıştım. Fazlaca karakter , insan analizleri, bakış açıları, tespitler olan bir kitap. Batı psikolojisinin tasavvufun izlerini gördüğüm hayran kaldığım bir anlatım.
İnsanın içine dönmeden, kendini çözmeden sadece maddeyle mutluluğu aramaya çalışmasından dolayı kendi özüne yabancılaşması YALNIZLAŞMASI...
Her yerde, her zamanda ve her mekanda olanla beraberken hakikati bulabileceği...
Peyami SafaYalnızız