9/10
·116 syf.·
Beğendi
·
35 saatte okudu
·
2023 10. kitabı
Jean-Louis Fournier
8.3/10 · 6,7bin okunma
·
78 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitaptan Kelâma
Gönderi Sahibi
Jean-Louis Fournier 'den kendi yaşamına ait çok güzel bir anlatı okudum. 40 yıllık evliliğinin ardından eşi ölen ve dul kalan Fournier hem eşiyle anılarını yazarak kendini teselli etmek, hem de eşini anmak için bu eseri kaleme alıyor. Tüm samimiyetiyle eşiyle anılarını, duygularını anlatırken aslında bize kendini de anlatıyor. Keyif alarak okunan, yeri geldiğinde güldüren, yeri geldiğinde düşündüren, çoğu zamanda hüzne salan çok hoş bir eserdi. Okumayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim. Devamlı akan su durduğunda serinliği özlenir, yanan ışık söndüğünde aydınlık özlenir ve insan karısını kaybettiğinde de onu ne kadar çok sevdiğini anlar. Anlayabilmek için en kötüsünün başa gelmesini beklemek ne acı. Neden mutluluğu, ancak çekip giderken çıkardığı sesle tanıyabiliyoruz? (syf :90)
Kitaptan Kelâma
Gönderi Sahibi
@RumeysaTu Rica ederim, şimdiden keyifli okumalar diliyorum🌷
Yanında olduklarımız hep bizimle kalacak sanıyoruz, aslında baktığımız pencerede bir gün güneş batacak ve bir sabah ya yalnızlığa ya da yalnız uyanacağız...O gün gelmeden kıymet bilmek temennisiyse...💐
Kitaptan Kelâma
Gönderi Sahibi
Kalemine, yüreğine sağlık can dostum ne güzel ifade etmişsin👏🌷
Akşam kahve içelim.