Başlarda okumakta çok zorlandığım bir dile sahip olduğunu düşündüğüm için 5,6 yıllık bir gecikmeyle okunan bir kitap oldu, lakin okumaktan ziyadesiyle keyif aldığım ve yerinin bende her zaman ayrı olacağı bir kitap. Keşkelerimden birini de bu kitaba armağan ediyorum. Keşke daha önce okusaydım..