Hayır, kendimi kandırmıyorum! Onun siyah gözlerinde bana ve yazgıma karşı gerçek bir ilgi okuyorum. Evet, hissediyorum,bu konuda yüreğim beni yanıltmaz , o -ah buna hakkım var mı, cenneti bu sözcüklerle anlayabilir miyim ?- O beni seviyor!
Beni seviyor! - O beni sevmeye başladığından beri kendi gözümde değerim arttı, ben böyle şeylerden anladığın için sana bunu söyleyebilirim - kendime tapıyorum!