Sizce?
“İnsan kendine not veremiyor…”
Edebiyat & Roman
·
4.276 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
10/9.5 😎⭐️
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
🫶🦋
Kendi açımdan yorum getireyim. İnsan çevrede insanların polemiğinden, dünyevi şeylerden bazen kendine zaman ayıramıyor. Kendine zaman ayıramayınca da doğrusunu yanlışını göremiyor. Göremeyince de kendisine değeri boşta kalıyor
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
@kitaptanvatan işte buna insan diyoruz 🦋☺️
Kendini puanlaması gerekmiyor. Kendini yeterince tanırsa içindeki kötülüklere karşı savaşma gücü de olur. Bütün mesele insanın kendine yabancılaşmasıdır.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Umarım kendimizi yeterince tanıyabiliriz 🫶
veriyor ama hayatına aktarmıyor. Tek yapabildiği hayatını zaten o notlara göre yaşayan insanlara özenmek veya kıskanmak olur...
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Çoğu zaman gerçekten dediğiniz gibi
Soruyu genişletelim insan kendini tanıyor mu ?
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Bence yeterince tanımıyor