Canaokumalar ben bahsettiğiniz kitabı okuyorum sanıyordum kendimi :) iyi ki yazdınız yoksa kitap bitince çok övülen kitabı buysa diğerlerini okumaya gerek yok derdim çünkü çok da sarmadı şu an da bu kitap.
Canaokumalar ben bu aralar daha önce okumadığım yazarlara yöneldim. Yeni sesler duyayım diye. Mina Hanım da onlardan biri :) ilk olacak benim için umarım doğru kitapdan başlamışımdır.