Yaşamak
6/10
·210 syf.··
Beğendi
·
2023 13. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2023 14:43
Genel olarak kitap iyiydi ama hani çok beğendim diyemem. Bilmiyorum galiba bu durum tüm okuduğum Çin edebiyatı için geçerli. Acaba çeviri yüzünden mi diye düşünüyorum ya da çeviri yapanların çin kültürünü bilmemesinden mi... Genel olarak okuduklarım olaya yönelik ve dilsel olarak hep vasat örneklerdi. Çince zordur gerçekten, hatta dilde belli zaman kalıplarının olmaması,kanjilerin fazla olması gibi birçok engel var. Bu yüzden birçok iyi kitabı tam anlamıyla okuyamıyoruz ve anlamıyoruz.
Edebiyat
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma
·
238 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Katılıyorum bende beğenemedim. Kitap elimde süründü reading slump’a soktu ve 1 ayda okudum 2 günde bitecek kitabı…