·169 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2017 02:49 Fıkra tadında bir kişisel gelişim kitabı. Diğer kişisel kitapları da yerin dibine sokmuş. Nasreddin Hoca herhalde bu kitabı çok severdi. Eğlendirirken düşündürüyor diye... Önyargınız yoksa keyifle okuyabilirsiniz.