Müthiş kurgu, sonu şaşırtıcı ve üzücüydü. Kitapta olayın 2 efsane yardımıyla aktarılması da baya iyiydi. Karakterler arasında iyi/kötü ayrımı yapmakta zorlandım ve kararsız kaldım çünkü her karakterde okuyucu kendinden bir parça bulabiliyor, onlarla empati kurabiliyor bence. Okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabıydı ve dilinde de kusur yoktu bence. Oldukça akıcı bi dille yazılmış. Kitabı bitirdikten sonra kitap ve Pamuk üzerine eleştirileri okuduğumda Pamuk’un dilini beğenmeyen ve okuması karışık(?) olduğunu düşünenleri görünce biraz şaşırdım açıkçası. Tabii ki herkes aynı düşünmek zorunda değil. Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum. Kırmızı Saçlı KadınOrhan Pamuk