Cahit Sıtkı TarancıOtuz Beş Yaş şiir kitabının bazı şiirlerini çok güzel kaleme almış, ölüm ile ilgili şiirleri harika, ama keşke tüm şiirleri öyle güzel ve akıcı bir şiir kitabı olsaydı, eleştirilecek çok tarafı var. Yazarın üslubunu hiç beğenmedim. Ayrıca müstehcen kelimeler ve dizeler de mevcut.
Okumak isteyenlere kısa bir not olsun.