Franz Kafka'nın kaleminde ikinci defa okuduğum kitabı Dönüşüm...
Gregor Samsa'nın bir sabah uyandığında kendinde fiziksel olarak değişiklikler hissetmesi ve bunun üzerine evde yaşananları okuduğumuz bir öykü.
Yazarın, (arka kapak yazısından öğrendiğimiz kadarıyla) bunaldığı bir zamanda, öykü yazmak istemesi üzerine oluşmuş uzun soluklu bir hikaye.
Franz Kafka'nın kitaplarına devam etmeyi düşünüyorum. Bu bir hikaye olduğu için üzerine çok yazmak istemiyorum, sanatına saygı duyuyorum. Okumanızı tavsiye ederim ama şunu belirteyim ki beklentinizi çok yüksek tutmayın.
DönüşümFranz Kafka