Vayy paralel ikizim inceleme yazmış 😎
İlk kitapta ben de zaphodu sevmemiştim ama bu kitapta ben de kendime yakın buldum. Kesinlikle komik değil katılıyorum :) Ve en önemlisi Marvinin yüzünü gören cennetlik bu kitapta :/
Emeğine sağlık ikiz senin kadar olamasa da şahane bir inceleme 🤝🏻😎