6/10
·282 syf.··
2023 11. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2023 22:18
Yazar çocukluğunu anlatıyor eserinde. Çok bir esprisi yok aslında, sıradan bir yaşantı diyebiliriz. Son sayfalarını atlaya atlaya geçtim zaten. Uzun betimlemeler vardı sıkça, bir süre sonra baymaya başlıyor beni böyle betimlemeler. Çok gereksiz ayrıntılara da girilmiş yer yer. Kitaplığımda bitmeyi bekleyen kitaplardan biriydi, okumakla okumamak arasında hiçbir fark yok benim için. Yani düz bir kitap, size kattığı bir şey yok bence.
Hayat ve İnsan
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,6bin okunma
·
18 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tam olarak katılıyorum. O kadar daraldım ki okurken. İnsanlar nasıl bu kadar sevmiş beğenmiş anlam veremedim. Renkler ve zevkler meselesi sanırım...