9/10
·416 syf.·
57 günde okudu
·
2023 166. kitabı
Peyami Safa
8.6/10 · 27,3bin okunma
·
606 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
" Yalnızız Peyami Safa 'nın, roman tekniğini en mükemmel şekliyle gerçekleştirdiği, büyük eserlerinden biridir. En son ve insanlığa sunduğu teklifleri bakımından da en olgun eseridir." Sunuş S.7
En merak ettiğim eseri. İnceleme yazınızı bekliyoruz dört gözle
Yazarın dili gerçekten çok güzel 🌟
Mükemmel bir kitap. Tek kelime ile mükemmel!
Simeranya Teşekkürler.Kitapta Peyami Safa kitaplarında Simeranya geçiyordu sizin isimde de geçince aklıma geldi, anlamı nedir nereden geliyor, bilginiz var mı acaba?
『Ʉ₦ØⱤ₮ⱧØĐØӾ∇7』 :)) ben de bu kitaptan alıntıladım Simeranya’yı. Sayfalar ilerledikçe göreceksiniz. :))
Simeranya aa tamam o zaman 👍
Merhabalar😊 Bende Deli Gönlüm kitabını yeni okuyup bitirdim. Peyami Safa'nın okuduğum ilk romanıydı. Harikaydı gerçekten. Herhangi bi kitap hakkında inceleme yapmak hiç ilgimi çekmemişti ama açıkçası bu kitap için bişeler yazma isteği uyandı içimde. Ama tabiki de yazmadım böyle bi yeteneğim yok çünkü🙂 Deli Gönlüm kitabını da tavsiye ederim Peyami Safa okumayı düşünüyorsanız. İyi okumalar dilerim😊😇🙏