Bazı kitaplar vardır okurken o dönemi yaşatır insana. Bu kitabı okurken o dönemi birebir yaşadım sanki. Aylarca rafta okunmayı bekledi ama keşke daha önce okusaydım dediğim kitaplar arasına girdi. Kitap hakkında uzun uzun yazmak istemiyorum ama bende çok güzel duygular bıraktı. Mevlüt ile sevindim üzüldüm umutlandim hayal kırıklıkları yaşadım. Birde çok akıcı kitap içine alıyor okuyucuyu. Kafamda Bir TuhaflıkOrhan Pamuk