Gamax

@Gamax
10/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2023 183. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2023 01:22
Kitap bitti, ben de bittim. Kalbim sızladı okurken, şu an bile birşeyler oturuyor üstümde, rahatsız edici bir sey. Yazmayın böyle kitaplar arkadaş, kastınız ne bize diyesim geldi, ne demesi, haykırmak daha doğrusu... Ama acı seven birisi ağzından burnundan yaş gelse de varzgeçer mi acısından? Geçmez elbette. Biz de gamdan, hüzünden vazgeçemiyoruz. Çünkü dünyanın yani hakikatin tadı bu ne var ki. Nasıl usta bir kalem, nasıl duru bir anlatım, çok beğendim. Kitap güzel mi? Güzel ne demek, mükemmel diyen dostum, benimle dalga geçmiş sandım ilk 50-100 sayfada. Ama daha sonra kahramanımız Zaur'un şüphe ve endişeleri ile hop oturup hop kalktım. Hala içimde varmış aynı ilkel duygular, Zaur'un yerine kendimi o kadar iyi koyabildim ki... Hele o ailelerin tutum ve davranışları, hesapları, kitapları... Bu kadar mı gerçekçi ve inandırıcı anlatılır? Yazar cidden büyük bir iş çıkarmış, okunması gereken bir isim şüphesiz. Ah, Tahmine, senin hakkında ne desem spoiler olacak. İlk 50-100 sayfayı ne kadar renksiz ve heyecansız okuduysam, son 50-100 sayfayı doruklarda bir heyecan ve etki altında kalma ile okudum. Hani İskilipli Atıf hocayı anlatan bir film vardı, onun hayatını araştıran delikanlı filmin sonunda mahkemeye koşup kurtamak istiyordu onyıllar önce asılmış adamı ve koşuyor, koşuyordu. Öyle bir ruh haline bürüdü kitap beni. Tam dozunda bitti kitap, daha fazlasına dayanamazdım gibi geldi bana. Kitapla kalın..
Beş Katlı Evin Altıncı KatıAnar Rızayev · Ötüken Neşriyat · 19971,855 okunma
··
2 +1'leme
·
2.241 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yine meraklandırıcı ve çok güzel bir inceleme olmuş çok teşekkür ederim.🌺 Kesinlikle okumayı düşünüyorum.🌺☺️
Gamax
Gönderi Sahibi
Rica ve teşekkür ederim 😅 Keyifli okumalar o halde... 👌🏻😊📚
Tesekkur ederimmm 😇🙏
Ne güzel dile getirmişsiniz.. teşekkürler.. ilk satırlarınızı okur okumaz aklıma Niyazi Mısrının o meşhur " Derman aradım derdime, Meğer derdim bana derman imiş " diye başlayan şiiri geldi.. Bu kitap güzel değil mükemmel ötesi .. hangi dostunuz demişse.. 🤭..az bile söylemiş...
Gamax
Gönderi Sahibi
Yüksel Yüksel 😅 hadi ya... 🙃🫣
Hemen başla o vakit dedirtiyor, okunmayı bekleyen onca kitaba rağmen. Emeğinize sağlık.🙏
Gamax
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim Esra Hanım. 🤗 Umarım beğenirsiniz, şimdiden keyifli okumalar... 🙏🏻📚🍀☺️
Benzer hislerle başlamış, benzer beğeniyle bitirmişiz kitabı. Ben sizin kadar mahir inceleyememişim, kaleminize sağlık :)
Gamax
Gönderi Sahibi
Estağfurullah... Çok teşekkür ederim. 🙏🏻🍀📚☺️