Vıyyy.. kurt kocayınca ... diye bir söz var.. 😜vıyyy... neyse.. Ha de .. kitabı okuyun da.. öyle konuşalım.. " Bir varmış, bir yokmuş ".. der mişim.. 😀
Hadi ya, geç mi kaldım...? 🙈
Yeni bir kitaba başlayacakken ve hangisini okusam diye düşünürken bazı kitaplar bana sanki 'E ben?' diye sitem ediyor. Hangisine başlayacağımı şaşırıyorum cidden... 😅