Hilal Kucur
@Hilal_1022
Takip Et
“Ara sıra herkes yalnız kalabileceği bir yer olsun isterdi…”
Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
1984
George Orwell
2658 beğeni
·
29 paylaşım
·
4 alıntı
·
25 +1'leme
·
44,3bin Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Enes Polat
Bu ay takipcilerime kitabimi ucretsiz hediye ediyorum. Promosyon kodunu almak icin takip etmen yeterli :)
3
Önceki 4 yanıtı göster
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Enes Polat
😌🌸
1
Gizle
Selim
Dönemsel olur öyle, George abimiz iyi demiş ✌️
2
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 😌
Gizle
Quasimodo
Ara sıra mı? Ben artık sürekli istiyorum bunu...
2
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Sanırım çoğumuz öyle,herkes kendi küçük dünyasın da daha güzel😌
1
Quasimodo
Hilal Kucur
kendisiyle bir kez tanışınca insan, başkasını aramıyor. Çünkü biliyor ondan daha iyi bir dost bulamayacağını, yerini dolduramayacağını. Kendine yaslanıyor sonra...
Gizle
1MaviDüş
İnsan yüreğinde her zaman yalnızdır aslında.
3
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Değil mi?😌
1
Gizle
Semih Ünal
İnsan zaten yalnızken başka bir yere ihtiyaç duymaz ki. Mutluluk veren her şey bağımlılık yapar. Yalnızlık da fazlaca mutluluk verir:)
4
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Evet,insan kalabalığı değil yalnızlık en güzel huzur 😌
2
Gizle
İleri