“Ara sıra herkes yalnız kalabileceği bir yer olsun isterdi…”
Edebiyat & Roman
··4 alıntı·
25 +1'leme
·
44,3bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu ay takipcilerime kitabimi ucretsiz hediye ediyorum. Promosyon kodunu almak icin takip etmen yeterli :)
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Enes Polat 😌🌸
Dönemsel olur öyle, George abimiz iyi demiş ✌️
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 😌
Ara sıra mı? Ben artık sürekli istiyorum bunu...
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Sanırım çoğumuz öyle,herkes kendi küçük dünyasın da daha güzel😌
Hilal Kucur kendisiyle bir kez tanışınca insan, başkasını aramıyor. Çünkü biliyor ondan daha iyi bir dost bulamayacağını, yerini dolduramayacağını. Kendine yaslanıyor sonra...
İnsan yüreğinde her zaman yalnızdır aslında.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Değil mi?😌
İnsan zaten yalnızken başka bir yere ihtiyaç duymaz ki. Mutluluk veren her şey bağımlılık yapar. Yalnızlık da fazlaca mutluluk verir:)
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Evet,insan kalabalığı değil yalnızlık en güzel huzur 😌