Ruslar Allah’ın en pis mahluklarıdır. Büyük ve küçük tuvaletten, cünüplükten sonra yıkanmazlar, yemek yedikten sonra ellerini yıkamazlar. Yollarını şaşırmış eşekler gibidirler.
ibn fadlan normanlar/vikingler için dediklerini türkler için de diyor; #231158086 muhtemelen o dönemde hem türkler hem de normanların/vikinglerin şamanist olması sebepli ibn fadlan her ikisini de bir görüp kendi inancından hareketle aynı potada eritiyor..