ibn fadlan 10. yy.da itildeki normanları/vikingleri anlatıyor..
Ruslar Allah’ın en pis mahluklarıdır. Büyük ve küçük tuvaletten, cünüplükten sonra yıkanmazlar, yemek yedikten sonra ellerini yıkamazlar. Yollarını şaşırmış eşekler gibidirler.
Tarih
·
63 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Grekov Kafkayevski
Gönderi Sahibi
ibn fadlan normanlar/vikingler için dediklerini türkler için de diyor; #231158086 muhtemelen o dönemde hem türkler hem de normanların/vikinglerin şamanist olması sebepli ibn fadlan her ikisini de bir görüp kendi inancından hareketle aynı potada eritiyor..