Dergideki her söz çok kıymetli, kıyamıyorum.
Kalabalıkların arasında sık sık şunu tekrarlıyorum. Artık bilen birisi yeterince yüksek bir yere çıkıp bize kör, sağır, dilsiz ve hissiz olduğumuzu söylesin.
Sayfa 2·Kitabı okudu
Edebiyat
·
43 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Duygular oluşmuyorsa ne işe yarar duyular; Hissiz olduktan sonra kör, sağır, dilsiz olmasak ne çıkar? Hissedebilmek, anlayabilmek, kavrayabilmek ümidiyle…
Seda YILMAZ
Gönderi Sahibi
Çok doğru, dediğiniz gibi. İnşallah.🙏🏼