Kitap incelemesi ile karşınızdayım. 6 Şubat Depreminin yıl dönümüne çok az kaldı. Binlerce insan binlerce aile bu depremden etkilendi ve hayatını kaybetti. Bugüne kadar gördüğümüz en yıkıcı depremin faturası da maalesef çok ağır oldu. Bu kitap bize tekrar o acı günleri hatırlatıyor. Her bir sayfada kayıplarımızı yeniden anıyoruz. Bir daha unutulmasın diye yazılan şiirler eşlik ediyor. Bazı yazılar uzun uzun düşündürüyor. Bu kitapla buluşmamı sağlayan sayın https://1000kitap.com/OKUYUNUZOKUTUNUZ hanıma teşekkür ediyorum. Kaleminize sağlık. Kitaptan elde edilen gelirler depremzedelere bağış yapılıyor. Sizde bu desteğin bir parçası olursanız sevinirim.
Deprem sevdiğini almıştı
Aşkını yarım bırakmıştı
Sevda, sevdasız kalmıştı.
Kan geliyor kalbimizden oluk oluk
Depremle birlikte mahvolduk
Canlı cenaze olduk.
Kalbim depreme
Dayanıklı değil
Hemen çöküyor...
Hanife Çıta