Harika bir başyapıt..Kitabın başında yarattığı o depresif ve kasvetli hava adeta içinize işliyor. Okurken etkisi altında kalıyorsunuz ve tek bir oturuşta dahi bitirebilirsiniz. “Yeraltı” kısmı oldukça hoşuma gitti mamafih ardından gelen hikaye akışı sizi öyle bir içine çekiyor ki…Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Fyodor Dostoyevski’yi bu kitap sayesinde tanıdım, iyi ki de tanımışım. Highlighter kalemleriniz bitebilir, çok kez altını çizdim. Lev Tolstoy’a kıyasla daha bir içine çekti beni, umarım Rus edebiyatını daha fazla sevebilirim.