Bunu hep yapıyoruz değil mi?
“İnsanları hayatlarındaki bir âna bakarak yargılamaktan kaçının…”
Edebiyat & Roman
··3 alıntı·
38 +1'leme
·
28,4bin Gösterim
18 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." 🌟
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle,çok çok doğru 😌🌸
Herkes hakim oluyor bu tür durumda ne yazık.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ne yazık ki öyle 🌺
Yargılandığımiz davranislar aslında kendimizde yapmaktan hoşlanmadığız yanlarımız. Karşıdaki kisi bir yerde ayna görevi görüyor bizim icin.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Operadaki hayalet Kesinlikle🌸
Hem de çok fazla yapılıyor.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Maalesef 😌🌸
"Böyle Bir Çağın İnsanı Olmak,İmtihan Olarak Hepimize Yeter." SN ÜSTADIM
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
O kadar haklısınız ki 😌