Hilal Kucur
@Hilal_1022 · 2yıl
Takip Et
Bunu hep yapıyoruz değil mi?
“İnsanları hayatlarındaki bir âna bakarak yargılamaktan kaçının…”
Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Dar Kapı
André Gide
2345 beğeni
·
24 paylaşım
·
3 alıntı
·
38 +1'leme
·
28,4bin Gösterim
18 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Emre Gündaş
"Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." 🌟
17
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle,çok çok doğru 😌🌸
1
Gizle
Nivîskar
Herkes hakim oluyor bu tür durumda ne yazık.
2
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ne yazık ki öyle 🌺
Gizle
Operadaki hayalet
Yargılandığımiz davranislar aslında kendimizde yapmaktan hoşlanmadığız yanlarımız. Karşıdaki kisi bir yerde ayna görevi görüyor bizim icin.
4
Önceki 2 yanıtı göster
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Operadaki hayalet
Kesinlikle🌸
1
Gizle
Mutlu ŞAHİN
Hem de çok fazla yapılıyor.
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Maalesef 😌🌸
1
Gizle
Türkay ULUSU
"Böyle Bir Çağın İnsanı Olmak,İmtihan Olarak Hepimize Yeter." SN ÜSTADIM
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
O kadar haklısınız ki 😌
1
Gizle
İleri