Sizce?
“Tüm insanlar aynıdır…”
Edebiyat & Roman
··5 alıntı·
16 +1'leme
·
32,5bin Gösterim
80 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle tüm insanlar aynı değildir ,her anlamda.Ama erkekler için aynı şeyi söyleyemiyorum
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim ama erkekler de kadınlar da asla aynı değildir 🌸🙏
Tüm insanlar aynıdır , fakat tüm insanların içinde ki insanlık farklıdır.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Mamosteyên erdnigariyê Olabilir vallahi😌
Aynı doğmuştur. Aynı kalmamıştır.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Güzel yorumun için çok teşekkür ederim 😌🌸Yaşam aynı kalmaya olanak vermiyor maalesef tam da dediğin gibi🦋
Parmak izlerinin benzersiz olmasının da, milyarlarca farklı yıldız ışığı altında solmamız da tesadüf değil. Herkes benzersizdir.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
İyi ki🍂🦋
Bir müdürüm vardı; her toplantıda, "Soğan baş baş, sarımsak diş diş, insan cinstir," derdi. Tüm insanlar aynı olsa birini diğerinden ayırmamız mümkün olmazdı. Halbuki her insandan farklı şekilde etkilenir, buna bağlı olarak farklı muamelede bulunuruz.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Çok güzel söylemiş müdürünüz,size de yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim ☺️🌸
Reklam
İnsanlar sadece doğdukları an aynıdır. Daha sonra nasıl bir insan olacağımıza biz karar veriyoruz. Genellikle de kötü olmayı tercih ediyoruz 🤣
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Gariptir ki öyle😌