❝ Sana kimse bakmasın istiyorum. Kimse konuşmasın seninle. Hep benim ol, durmadan benim ol. Günün her saatinde ve ölünceye kadar benim ol. ❞
··1 alıntı·
22 +1'leme
·
19,7bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
duygularımın dile getirilmesi mutlu edici.
Aşk böylesine bir takıntı değildir. İnsanlar bu hale getirdi. Saplantı, aşırı sahiplenme, herkesten saklama isteği aşk olarak kabul edilemez. Kişinin tedaviye ihtiyacı olduğunu gösteren ciddi belirtilerdir bunlar. Ancak maalesef bizler her şeyi romantize ediyoruz.
Bencillik bu.Hatta ürkütücü boyutlara bile varabilir gerçekleştiğinde.
Bu aşk değil btw :) bu kıskançlık, bencillik, ego... Adına ne dersek diyelim ama aşk olmadığı bariz belli :))
Bu aşk değil, böyle bir ilişki de yürümez. Boşandığı eşini çocuklarının gözü önünde öldürenlerin kafası bu