El üstünde tutulmak istiyorsan her yerde yetişmeyeceksin dedim içimden,narin olacaksın,nazlı olacaksın,toprağını,suyunu,havanı beğenmeyeceksin,çabuk küseceksin,çabuk solacaksın ki solma diye üstüne titresinler.Bir avuç gübreye tamah edip yediverene dönüşmeyeceksin,mezarlıklara dikemeyecekler seni,mezarlık gülleri gibi yabani olmayacaksın.
Sanki hayatımın en utanç veren sırrını bir yabancıya,üstelik ayaküstü anlatmamışım gibi,tavandan çanta palto indirenlerin arasına karıştım.Gerçi öyledir,en derin sırlar en yabancı olanlara verilir.