Tûba

Aklıma bir şey takıldı. PDF olarak kitap okumak etik değil. Yazarın emeği göz ardı ediliyor vs. Peki kütüphaneler? Ordan aldığımız kitaplara da para ödemiyoruz hâliyle yazar para kazanmıyor. Peki neden kütüphaneler etik de PDF etik değil?
Tûba
Kütüphanelerde basımı olmayan yada artık basılmayan kitaplar alınabiliyorsa güzel bence.Şuanki durum nedir bilmiyorum tabii.Ben kitapları alıp kendime ait olmasını daha çok seviyorum sanırım.Zaman sıkıntısı da (mesela 1 hafta içinde teslim etme gibi) beni geriyor tabi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yürüdüğü zaman bakanların gönüllerini ardından sürükleyip götüren bir güzelliği olduğu için "Dilber" diyorlarmış, "gönül götüren."
Sayfa 34 - Kapı Yayınları, 1. Basım, Nisan 2026.·Kitabı okudu
Alıntı
Tûba isimli okura yanıt verildi
Tûba
Mikail Balcı Teşekkür ederim 😊
Yürüdüğü zaman bakanların gönüllerini ardından sürükleyip götüren bir güzelliği olduğu için "Dilber" diyorlarmış, "gönül götüren."
Sayfa 34 - Kapı Yayınları, 1. Basım, Nisan 2026.·Kitabı okudu
Alıntı
Tûba
Tûba:Cennnette Allah’ın 99 isminin yazılı olduğu dalları aşağıda,kökü yukarıda olan ağaç.Saf,temiz,güzellik,hoşluk anlamlarına gelir.İsmimi seviyorum evet