Evlilik bekleyebilir, eğitim beklemez.
Sayfa 127 - Qanun Nəşriyyatı·Kitabı okudu
Edebiyat
··6 alıntı·
18 +1'leme
·
25,4bin Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Evlilik insanların biyolojik kodlarında olan yaşamsal güdülerindendir. Değiştirelemez , bastırılımaz , ikâme edilemez ve yadsınamaz güdülerimizden yani. Yaşam döngümüzün bir parçasıdır. Eğitim ise öyle değildir. Beşikten mezara sürecek bir öğrenim ve öğretim sürecidir. Biyolojik yaşam kodlarımızda olmayan birşey. Üstelik evlilik için en uygun zamanlarını heba edeceksiniz. Eğitimmiş. Ortada sağlıklı bir aile yoksa sağlıklı bir toplum da yoktur. İnsanın olmadığı bir yerde de eğitimden bahsedilemez.
Bir insanda yok ise edep Neylesin medrese mektep )) Eğitim her zaman insanlık vermez
Çalışmak, "yuva kurmak", evlenip çocuk sahibi olmak... Alttan alta telkin edilen ve dayatılan şeyler... Daha evlenmedin mi? Hala mı okuyorsun vs...
İlahə ✿
Gönderi Sahibi
Hakklısınız
İkiside beklemese daha güzel olmaz mı acaba?
İlahə ✿
Gönderi Sahibi
Olur. :)
Çıkarılacak önermeler; eğitimini bekletmiş isen evlenme, evlenmiş isen eğitimini bekletme, hem eğitimini bekletmiş hem evlenmemiş isen geçmiş olsun, hem eğitimini bekletmemiş hem evlenmiş isen çocuklarınızı görmek isteriz 😊
Bence eğitim zaten yaşam boyu devam eder fakat evlilik yeri ve zamanı gelince olması gereken bir durum. Hele uygun insanı bulunca kesinlikle tehir edilmez.
Reklam
Evlilik sosyal onay enstrumanı değildir. Bireyler bekarken de değerlidir, her şey bekleyebilir ama hayat beklemez. Hayatta olmak yaşamak demek değildir.