“YARIM KALANLAR”
10/10
·196 syf.··
Beğendi
·
2024 43. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2024 15:59
-Şahin nasıl bir mıknatısın kardeşlik tüm belaları çekiyorsun. Ben talihsizim her şey beni buluyor diyen birde Şahin’nin hikayesini okusun. Kitabın isminide bu hikaye oluşturdu. -Çulcuoğlu kardeşlerden , Müjdat’ın kavuşulamayan aşkı, -Hacı Salih hikayesi hiç beklenmedik hikayesi nasılda ters köşe yaptı. -Ah be Muazzez ah ne hikayeyi ama bayıldım.. kitaba adını bu hikayede verilebilirdi. Geride kalan aşığın nasıl naif haykırışı o. -Aşk dolu evliliği olan aileye böyle gelin mi alınır … Filiz -Hep gülümse baba Nevzat ; bu hikaye nasıl işlenmiş ilmek ilmek… -Bir insan tüh der sonra neler mi olur… ah ah hemde neler olur… - Sen gene iyisindir ; bu incelemeyi okudun daha hiç haberi olmayanlar var. -Uyuyan Mustafa seyfi’yi nasılda uyandırdı Figen… Bende bu inceleme ile sizleri uyandırdım Figen gibi değil. Hikayelerden bazıları… Muhteşem öyküler var, müthiş mizah ile toplumumuz insanını ve ailelerinin röntgenini çekmiş Şermin Yaşar . Tüm öykülerin Altında yatan yarım kalmışlıklar, kavuşamamak, yaşayamamak var. Peyami Safa ülkemizde insan psikolojisini çok iyi tahlil eden yazarların başında sayılır, benim için yanına rahatlıkla Şermin Yaşar yazılır. Öykü sevmeyenler daha Şermin Yaşar ile tanışmamışlardır. Keyifli okumalar dilerim.
Hikaye-Öykü
Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20259,8bin okunma
·
21 +1'leme
·
8,8bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Okunacak bir kitap daha eklendi listeye 😁 ömrüm yetecek mi hepsini okumaya acaba...
Alper Turgay
Gönderi Sahibi
Ömür yettiği kadar inşallah…
İnceleme tevafuken çıktı karşıma ve okurken kitaptaki keyifle merakla okuduğum hikayeleri hatirladim :) güzel bir inceleme olmuş 👌👌
Alper Turgay
Gönderi Sahibi
Ne güzel bir tesadüf olmuş! :) Yorumunuz beni de gülümsetti, demek ki kitabın sıcaklığı incelemeye de geçmiş. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim! 😊📖
Elinize sağlık.. 👍
Alper Turgay
Gönderi Sahibi
👍 🙏 Teşekkür ederim