"Everything Everywhere All at Once"
"The Theory of Everyting"
"Danish Girl"
"Budapest Hotel"
"One Flew Over the Cuckoo's Nest"
Bunlar güzel filmlerdi. İyi ve yıkıcı iz bırakan yanları oldu bende
-Karayıp Korsanlar serisi (Kesin izlemişsinizdir ama olur da izlemediyseniz kesin izleyin)
-Murder Mystery (Bu da benim favori filmlerimden bir tanesi öyle aman aman gizemli değil ama komik ve hoş vakit geçirmek istiyorsanız iyi bir seçim)
📌 Coach Carter
📌 The bucket list
📌 Theory of everything
📌 Awakenings
📌 Batı cephesinde yeni bir şey yok
📌 Pi'nin yaşamı
Şuan aklıma gelenler bunlar. 🤗🌼💐