“Anlatsam Geçer Mi?” şiiri
“Anlatsam geçer mi, Daha çok anlatsam, Daha uzun anlatsam geçer mi, Hem yazıyla hem rakamla yazsam, Duvarlara çiviyle çaksam, Bütün kabiliyetsizliğimle resmini yapsam, Geçer mi, Sulara bağırmak istiyorum, Gelcen mi…?” ~Sıla Gençoğlu~
Sayfa 22·Kitabı okudu
Şiir
·1 alıntı·
1 +1'leme
·
3.512 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence geçmez.
Sıla’mın kitabı mı varmışşş? 😍