“doğal olan içimizdeki sessizliktir”
9/10
·
Beğendi
Her platformda alıntılarına denk geldiğim, PDF kitaplığımda uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitaptı; Kum ve Köpük… Kitap kurgu edebiyat değil, aforizmalardan oluşan felsefi bir metin. Fakat olağandışı bir etkisi var, öyle ki hemen hemen her cümlesini uzun uzun düşünmeme sebep oldu kaleme alınanlar. Sıkılmadan saatlerce okuduğum bu mini kitap, belli bir duyguya hitap etmiyor; bazen yalnızlığı anlatıyor, bazen aşkı, bazen özlemi, bazen ölümü… Kum ve Köpük, okumakta geç kaldığımı hissettiğim kitaplardan biri oldu.
Edebiyat
Kum ve KöpükHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202516,4bin okunma
··
2.275 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonsuza dek yürüyeceğim bu kıyılarda, Kum ve köpük arasında. Gelgitler silecek ayak izlerimi Ve rüzgâr dağıtacak köpükleri. Ama deniz ve kıyı kalacaklar sonsuza dek. Halil Cibran 🙏🌷
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Kitabın adını aldığı muazzam alıntı 🌸
merhabalar, içindeki cinsiyetçi ögelerden siz de rahatsız oldunuz mu
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Merhaba, iki sene önce okumuştum kitabı pek anımsayamadım. Alintilarima baktım bir iki yerde fark ettim
Okuyacağım mutlaka 😊
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Sevindim, tavsiye ettiğim bir kitap ☺️