Ben etiketleri ile yaşamaya çalışan, olayları gereğinden fazla düşünen biri olarak okumaya başladım kitabı.
Sayfaları çevirdikçe bu benim demeye başladım.Sade ve akıcı bir kitap.Kitabın içerisinde yazarın kendi hayatına dair örnekler bulunuyor bu örnekler sizi daha çok hikayeye,olaylara bağlıyor (çünkü yazarda yaşamış diyorsunuz)ve örneklerde ki kahraman kendinizi buldukça siz oluyorsunuz.
Bir kitabı tekrar tekrar okumam için beni gerçekten iyi hissettirmesi ya da diğerlerinde alamadığım bir duyguyu bana vermesi lazım.Bu kitap onlardan bir tanesi.
Sakin sakin, bölüm bölüm okumaya tekrardan niyet ettim.
Genç Okur R.Zeynep SelviliPembe Fili Düşünme