“Beni bir kere kandırırsan sana yazıklar olsun, iki kere kandırırsan bana yazıklar olsun.” (İskoç Atasözü) Bazı durumlarda ikinci şans ahmaklık olur sanki.
duruma göre değişir ama ikinci şansın verilmesi gerektiğini düşünmüyorum, bazen insanlar hakkında kör olabiliyoruz onlar kendilerini doğru olarak bizlere sunsalar da...
Ezel dizisinde bir sahnede geçiyor usta oyuncu Tuncel Kurtiz tarafından herkes ile paylaşmak isterim ( ikinci şansı hak etmek kızım ilk şansa ihanet etmek demektir ) ⚓⚓ yani kısacası aşıksa insan vermelidir değilse vermemelidir
Hiç kimse standart değildir insandan insana değişir, sonuçta herkes aynı şartları ve aynı hayatı yaşamıyor… iyi niyetli insanların yaptığı ilk hataları kötü niyetli insanların harcadığı şansalara göre değerlendirmemeli. Bazen sorunu şans veren insanlar kendide de aramalı, nasıl bir insana sürekli şans verdi bunun muhakemesini yapmalı
Çok muğlak bir konu, akılla gönülün karşı karşıya geldiği. İkinci bir şans verilmeli; ilkinde sorumluluk şansı kaybedende, ikincisinde şansı verendedir başına gelecekleri bile bile. Kaybeden değerini bilirse ne ala.