“Ne gidebildi, ne dönebildi...”
Edebiyat & Roman
··2 alıntı·
22,3bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gidenin bir hedefi var gitmek için, kalanın ne kalacak ne de gidecek bir yeri olur; “Ortada kalmış ortalık kişiyim…”
En kötü karar, kararsızlıktan iyidir bazen. Gitmek, eğer gerçekten daha iyi olacaksa gitmeyi tercih etmek bence en doğrusudur diyebilirim
Bazen ne kadar çabalarsak çabalayalım nasipten öte yol yoktur
Belki de gelmeli. Olmadi veda etmeli ...
"Ne sevebildi ,ne vazgeçebildi.."