Hilal Kucur
@Hilal_1022
Takip Et
“Ne gidebildi, ne dönebildi...”
Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Unutma Beni Apartmanı
Nermin Yıldırım
1512 beğeni
·
9 paylaşım
·
2 alıntı
·
22,3bin Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Muhammet Bulut
Gidenin bir hedefi var gitmek için, kalanın ne kalacak ne de gidecek bir yeri olur; “Ortada kalmış ortalık kişiyim…”
7
Fatma Çiçek
En kötü karar, kararsızlıktan iyidir bazen. Gitmek, eğer gerçekten daha iyi olacaksa gitmeyi tercih etmek bence en doğrusudur diyebilirim
1
❦Yusuf Dayan♛
Bazen ne kadar çabalarsak çabalayalım nasipten öte yol yoktur
D i l o ️v a
Belki de gelmeli. Olmadi veda etmeli ...
2
Silan özüm
"Ne sevebildi ,ne vazgeçebildi.."