Sevgili @gamzehir Arkadaşım sayesinde okuma teşrifinde bulundum bu kitabı , ilk alıntıyı görünce çok sevmiştim zaten, fakat merak etiğimi hep öne sürmüştüm, Gamze de merakımı gidermekten ziyade, beni bu kitabı alıp okumama teşvik eden biridir, Bana anlattığı tek şey şu "ben sana en güzel alıntıları bırakıcam,Ve sırf sen paylaş diye de onları paylaşmıycam" düşünebiliyor musunuz ne kadar güzel bir değer, ben bu kitapta o sözleri aramasaydım ve bulmasaydım bile , onun paylaşımcı ruhu ve verdiği değer pahabiçilemez, gerçekten de dediği gibi bir kitap çıktı, sırf ben paylaşayım diye de en Güzel alıntıları bana bıraktı, bende paylaştım onları, Bana 1K'nın kazandırdığı en güzel dostluğundan dolayı teşekkür ediyorum ona :) Kitap için de şöyle biraz söz etmek istiyorum, Yorgunken okuyayım diyorsunuz, Değil yorgunluğunuzu almak, üstüne yorgunluk katıyor. Ki açık bir zihinle okunmazsa anlaşılması gerçekten güç olabiliyor, Açık bir zihinle okumaya başlıyorsunuz, bir süre sonra kafanız doluyor doluyor, boynunuz kırılacak kadar doluyor. İnanılmaz dolu, her cümlesi, her kelimesi "beni özümse sadece okuyup geçme" diye bir köşede bekliyor sizi. Kalınlığı gözünüzü korkutuyorsa üstüne bir de öyle hadi bi elli sayfa atarım diye başlayıp on sayfada yorulabileceğinizi de ekleyin, ki cidden eziyet oluyor. Ha tüm bunlara rağmen okudum mu okudum. Bir daha olsa, bir daha okurum mazoşistlik değil mi :) Değdi mi, dibine kadar. Yine de eklemezsem ayıp olur gibi hissediyorum. Evet çok yoğun ve çok güzel bir kitap olsa da bu kitabı okumadan önce okumaya teşvik eden birileri oldu mu severek okuyacağınıza eminim, Sevgili Oğuz Atay 'ın kalemine ve o güzel yüreğine sağlık, diyip konuşmamı sonlandırıyorum, umarım bu size de bir kitaptan çok dostluk Kazandırır, Keyifli okumalar dilerim :)