O kısım benim de dikkatimi çekti ve üzüldüm. Bunun benzeri de “seferberlikteki arap isyanlarını bizim onlara yüzlerce sene yaptığımız tazyike verir” şeklindeki cümleydi. Konuyla ilgili başka okuma yapmamış olsam bunları doğru diye alıp kabul edebilirdim. Ermenilerin köylülere yaptıkları sonucunda bir tehcir olmuştur. Savaş sırasında karşılıklı çatışmalara ve göç sırasında ölümler sıkıntılar olmuştur. Kötülüğü zalimliği Ermenilerin geneline de yansıtamayız ama olan bi katliam asla ve asla değildir. Bir de Osmanlının balkan ve arap coğrafyasında işgal yaptığını onlara zulmettiğini kabul etmiyorum. O dönemin şartları(14. Yüzyıl) yayılma ve savaştı işgaller normaldi. Osmanlı kendinden olmayana her zaman daha iyi davranmıştır. Esas Anadolu Türkünü ihmal etmiştir. Bir vergi zamanı bir de savaş zamanı hatırına getirmiştir.