Canlı yayın işinin henüz çok başındalar, lakin siteleri ve Çağrı'nın ilkelli duruşu taktiri hak ediyor. Bomba görmüş gibi pozitif bilimden kaçan bir toplumda 'gelecek bilimde' etiketiyle yola çıkmak büyük cesaret ister kuşkusuz. Evrim sözcüğünden bile rahatsız olup tehtit mesajları yağdırıyorlardı Evrim Ağacı'na, hala daha devam ediyorlardır. Epeydir kendilerini takip eden bir okur olarak site içerisinde değer görmesine çok sevindim. Yaşanabilir bir toplum ve bilim için hala umut var demek ki! Teşekkürler.