hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.
çirkin olmak! Sadece kaygı mı, yaşadığı her anı zehirleyen sürekli bir işkence bu, nefsine itimadını sıfıra irca eden bir fikr-i sabit, onu aynalara düşman eden bir gizli öfke, bir acı gerçek!
Sayfa 45 - bilgi yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
··
219 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir Japon efsanesine göre senin aynaya baktığındaki beğenmediğin yüz önceki hayatında en hayranlık duyduğun yüzdür. Bu yüzden kendimizi hiçbir zaman küçümseyelim;)