çirkin olmak! Sadece kaygı mı, yaşadığı her anı zehirleyen sürekli bir işkence bu, nefsine itimadını sıfıra irca eden bir fikr-i sabit, onu aynalara düşman eden bir gizli öfke, bir acı gerçek!
Bir Japon efsanesine göre senin aynaya baktığındaki beğenmediğin yüz önceki hayatında en hayranlık duyduğun yüzdür. Bu yüzden kendimizi hiçbir zaman küçümseyelim;)