Puan vermedi·195 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Kasım 2017 23:18 Okuduğum ilk Osho kitabı ve çok ilginç. Osho yaşamı boyunca tek bir kitap bile yazmamış aslında yaptığı konuşmalar derlenerek kitaplaştırılmış. Kitapta ölümün bir son değil yepyeni bir başlangıç olması ilgi çekici ve keyifli hikayelerle desteklenerek anlatılmış. Pek çok açıdan İslam tasavvufuyla örtüşen bir eser ancak İslamiyetten tamamen ayrı yönleri de var reenkarnasyon gibi ... Okunulası, ilginç bir kitap.