Sevgili Adem, öncelikle eline sağlık. Ne hoş, ne samimi bir yorum bu. Bir kez daha, iyi ki yazmışım dedirtti.
Gözlemlerimi edebiyatla buluşturup öyküye dönüştürmek her zaman ruhumu dinlendiriyor. Bu kitapta fazladan tebessüm de oldu. Yazarken gülümsedim, okuyana da tebessüm olsun istedim. Sende de aynı etkiyi bırakmış olması mutluluk verici.
Erkek kahramanlara öykülerimde daha fazla yer verdiğim doğrudur. Karakterlerin dilini başarılı aktardığımı pek çok okurdan duyuyorum. Sebebini açıklayamam, kalemimden dökülüveriyor inan.😊 Beğendiğine çok sevindim.
Ayırdığın zaman, verdiğin değer paha biçilmez. Senin de değerini bilen çok olsun. Sevgiler güzel arkadaşım.🙏🥰