Ben buradayım sevgili okuyucum sen neredesin?
Puan vermedi·202 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2025 00:37
Ölümü bekliyorum. Bu arada vaktimi boş geçirmemek için okuyorum. (Sayfa,71) Oğuz Atay ile ilk tanışma kitabım olan Korkuyu Beklerken sekiz öyküden oluşmaktadır. Her bir öyküde kişinin kendi içsel konuşmasının ve toplumun baskı ve değerlerinin harmanlanarak ironiyle okuyucuya aktarılmasına şahit oluyoruz. Kişinin kendiyle konuşması bir nevi toplumun baskılarından boğulan, sürekli bir varolma çabasında olma, dışlanılmışlık, aşağılanmışlık, çaresizlik, karamsarlık, karşılıksız aşk ve ölüm gibi konulara değinerek insanın sessiz çığlığını duyuyoruz... Yalnız kalmaktan korktukça yalnızlığım artıyor... (Syf,37) Hep korktuğu gelir ya başına insanın. Kalabalıklar içinde bile yalnızlaşıyoruz, yalnızlaştırılıyoruz ne yazık ki.. Ölümün var olduğu bir dünya da bu kadar çaresiz bırakılıp, yalnızlığa terketilip ve sessiz çığlığının toprak altında son bulması ne acı bir son... Korkuyu Beklerken kitabı, Oğuz Atay okumak isteyip de erteleyenler ya da cesaret edemeyenler için kesinlikle başlangıç kitabı. Okurken kendinizden birşeyler bulacağınız, iç hesaplaşmalarınızı fazlasıyla hissedeceğiniz, zamanın savrulmuşluğu içinde kaybolacağınız, roman tadında öyküler ruhunuzun derinliklerine işleyecek. Başka bir Oğuz Atay kitabında buluşmak dileğiyle... Okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim...;) Korkuyu Beklerken Oğuz Atay
İnceleme
Korkuyu BeklerkenOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 202233,4bin okunma
··
4.215 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kaleminize sağlık hocam ✨ açık ve net bir inceleme olmuş emeğinize sağlıkk ☺️ Kitabı bende aldımmm nasip olursa yakın zamanda okumaya başlayacağım..
Gülnihal Avcı
Gönderi Sahibi
Çiğdem✿ afiyet olsun hocam ☺️ sabah incelemeyi yazarken kendisiyle benim de bir kahve içmişliğim var 🤭✨
Kaleminize sağlık Hocam👏✨ güzel inceleme olmuş, Korkuyu Beklerken bi yerlere tutunmak lazım, sırada Tutunamayanlar olacak mı 😂🎉
Gülnihal Avcı
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim Hakan hocam☺️✨ Oğuz Atay'a tutunduk bir kere neden olmasın 😄✨
Oğuz Atay kaleminin hakkını vermişsiniz hocam.✨👌 çok güzel yazmışsınız, emeğinize sağlık✨👌👏👏😇
Gülnihal Avcı
Gönderi Sahibi
Berceste bilmukabele hocam 🙏😇✨
Tutunamayanlardan sonra korkuyorum açıkcası.
Gülnihal Avcı
Gönderi Sahibi
sadece kitap rica ederim hocam 🌸