1/10
·64 syf.··
2025 2. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2025 18:02
Bu sene okuduğum en kötü kitapla maalesef çok erken tanıştım... Geçebilen herhangi bir kitap olacağını da zannetmiyorum. Yazarın tıkanıklık yaşayıp kağıda yaptığı karalamaları basmışlar. Hikayeleri birbirinden saçmaydı, Konteyner Zaafı kitabını beğenerek diğer kitaplarını da almıştım. İlk kez bana bir yazar, internet alışverişi yapmasaydım keşke dedi, o kadar kötüydü hani; içine baksaydım asla almazdım. Allah'tan 64 sayfaydı da bitiverdi. Geriye maalesef iki kitabı daha kaldı, umarım onlar güzel olur...
Edebiyat
Pause Anıtıİsahag Uygar Eskiciyan · İthaki Yayınları · 20238 okunma
·
204 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ingeborg Bachmann - Malina. Tüm hayatımda okuduğum en kötü kitap olabilir. Bir de 1000kitapta da beğenilmiş... Ve 282 sayfa, ölüm gibi :)
Çağla
Gönderi Sahibi
Bazı kitaplar cidden bitmek bilmiyor, bazısı da nasıl basıldı sorgulamakla geçiyor 🥲