Bu sene okuduğum en kötü kitapla maalesef çok erken tanıştım... Geçebilen herhangi bir kitap olacağını da zannetmiyorum. Yazarın tıkanıklık yaşayıp kağıda yaptığı karalamaları basmışlar. Hikayeleri birbirinden saçmaydı, Konteyner Zaafı kitabını beğenerek diğer kitaplarını da almıştım. İlk kez bana bir yazar, internet alışverişi yapmasaydım keşke dedi, o kadar kötüydü hani; içine baksaydım asla almazdım. Allah'tan 64 sayfaydı da bitiverdi. Geriye maalesef iki kitabı daha kaldı, umarım onlar güzel olur...