Devamlı akan su durduğunda serinliği özlenir, yanan ışık söndüğünde aydınlık özlenir ve insan karısını kaybettiğinde de onu ne kadar çok sevdiğini anlar. Anlayabilmek için en kötüsünün başa gelmesini beklemek ne acı. Neden mutluluğu, ancak çekip giderken çıkardığı sesle tanıyabiliyoruz?
Sayfa 90·Kitabı okudu
·1 alıntı·
1.313 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bunun için arada bir uzaklaşmak gerekiyor belki. Ayrı geçirilen bir haftasonu veya birkaç gün.
Pera
Gönderi Sahibi
Gamax güzel bi öneri aslında. Uzaklaşınca da insan bıraktığı yeri ve ya kişiyi özlüyor , farkındalık kazanıyor. Neden olmasın denenmeli bence de ☺️
Neden yoksunsak ya da yoksun kalmışsak o kıymetli oluyor. Bir de günümüzde arkadaşlık, Vefa,iyilik bunlardan da yoksun kalınmadan kıymetini anlayabiliriz umarım.🙏 Ne uzun yazıp ta başını ağrıttım🙏 İyi okumalar dilerim.🙏🙂 Pera
Pera
Gönderi Sahibi
Muhammed varlığında kıymetini bilmediğimiz her şeyin yokluğu ile terbiye oluyoruz aslında. Bu bilinç hepimizde var farkındayız ama yine hata yapıyoruz çözemedim bu işi 🤷‍♀️ güzel dileklerine sonsuz katılıyorum umarım kıymet bilenlerden oluruz ☺️ hiçte başım ağrımadı teşekkür ederim keyifle okuyalım her daim 🌸☺️
Pera Çok teşekkür ederim🙏🙏🙂