Anımsamıyorum yarı dolu bir bardaktan su içtiğimi
Ve içim götürmez kenarından kesilmiş ekmeği
Kaç kez sana uzaktan baktım 5.45 vapurunda;
Hangi şarkıyı duysam, bizimçin söylenmiş sanki
Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini
Çocukça ve seni üzen girişimlerim oldu;
Bağışla bir daha tekrarlanmaz hiçbiri Rastlaşmamak için elimden geleni yaparım
Bu böyle pek de kolay değil gerçi... Alışırım seni yalnız düşlerde okşamaya;
Bunun verdiği mutluluk da az değil ki
Gönlü bir orada bir burada olanın gönlünde iki kişi değil, binlerce kişi bile olabilir!
Lakin sadakatli olan insan sadece bir kişiyi sever, sevmeli, sevsin…
• H a t i c e çok eşli olmalarından dolayı mümkün dedim. yoksa aşk iki kişi arasında yaşanan bir duygudur. Sadakat da çok önemlidir, sevdiğine sadık olmak...