Theo'ya Mektuplar gibi bir ismi olan bir kitap gördüm yakın bir zamanda kitapçıda. Onun incelemesi gibi düşünüp başladım, yine sizin zarif kaleminizle, stilinizle akıp gitti yazı. Geçen Kübra Hanım, sonra Semih bey hissettiklerini söylemişti yazılarınızla ilgili, tamamen katılıyorum.
Meraklı Minik diye bir ilk çocukluk dergisi var Tübitak'ın 3-6 yaş arası miniklere hitap eden. Ocak sayısı ressamlara ayrılmış ve Van Gogh resimlerinin çıkartmaları ek olarak sunulmuş. Ama onlar benim, anneler için dedim sakladım:) Seneler önce Van Gogh Alive diye mükemmel bir sergide çoğu eseriyle tanışmıştım, benim de çok sevdiğim popülerliği sonuna kadar hak eden bir sanatçı. Ama bugün görseydi bu kadar göz önünde olduğunu melankolik bir yan bulurdu herhalde yine.