Kitap Çelik Prenses 'te kaldığı yerden devam ediyor. Elsa babasına kavuşmanın sevincini yaşarken bir yandan Jonathan'ın söyledikleri yüzünden Aiden'den tekrar uzaklaşır. Bu durumdan Aiden tabikide pek memnun değil. Sonunda tüm hikâyeyi öğreniyoruz ve gerçekten çok üzücüydü. Rekabet uğruna yaşananlar iki annenin de yaşadığı olaylar çok kötü. (ki zaten psikolojik olarak iyi de değiller) Sanırım onlarında kitapları varmış Rina ablam zaten maşallah yazıyor da yazıyor umarım diğer çeviriler de en kısa sürede gelir. Elsa ve Aiden'ın hikayesi bu kitapla bitiyor. Ama diğer atlılar ve Levi'nin kitabıyla devam edeceğiz seriye. Hepsinin kitabını ayrı merak ediyorum. (ʃƪ^3^)Kitaplar darkrom zaten Rina Kent bile uyarıyor yazar notuyla. Kahraman arıyorsanız Aiden o değil diye. Tüm kitapları da darkrom türünde dikkate alarak okuyun!! (◠‿◕)